Facebook

Mindenki fenn van ez nem kérdés és mindenki használja. A vállalkozások több, mint a fele viszont nem jól használja. Ne nézd végig, ahogy a konkurenciád learatja helyetted a babérokat és levadássza a potenciális vásárlóidat!

Már nem az  a lényeg, hogy hány like-olója van az oldaladnak, vagy hány like érkezett egy adott posztra.

A lényeg az, hogy a Facebook oldaladról hányan mennek át a weboldaladra, hányan vásárolnak, regisztrálnak vagy töltenek el jelentősebb időt ott. A lényeg tehát, hogy konkrét profitod származzon belőle és az mérhető és kimutatható legyen.

Kreatív közösségépítés

A célcsoportodat már nem tudod megfogni a közvetlen értékesítéssel. Ekkora reklámzaj mellett, a userek immunisak lettek a “gyere és vedd meg”  vagy “most akciós” típusú posztokra. Olyan értékekkel és tartalommal kell megtölteni az oldalad, amely pótolhatatlan a maga területén. Szépen, fokozatosan kell felépíteni a márkát és ha ez készen van jöhetnek a finom, kreatív megoldások az eredményes értékesítésre.

Facebook hirdetések

Megtervezzük a megfelelő, rád szabott hirdetési stratégiát, kijelöljük és megkeressük a potenciális célközönséged, majd ez alapján menedzseljük a hirdetéseket.