Adatelemzés

Tudj meg mindent usereidről!

Az adatok segítenek megérteni a felhasználóidat, így az adat alapú online marketing segítségével olyan folyamatokat építhetsz ki, amelyek biztos lábakon állnak és mentesek a szubjektív megítélésektől. (*szubjektív ügyfélvélemény: „szerintem az én vásárlóim, azokat a hírleveleket szeretik, amiket én is…“)

Adatelemzés

Amennyiben rögzítésre kerültek az eddigi felhasználói adatok, átnézzük és kianalizáljuk mi történt eddig a honlapon és a többi használt digitális felületen.

Használhatósági tesztek

Különböző szoftverek segítségével kielemezzük a fogyasztói szokásokat, magatartásokat és viselkedést a honlapon. Megmutatjuk a potenciális célcsoportnak a terméket/szolgáltatást és megnézzük, mit kezd vele az online térben. Végigkövetjük az életútját, a vásárlási tölcsért és kiderítjük a hibákat és lehetőségeket.

AB tesztelés

Az AB-tesztelés során egy website-nak, landing oldalnak vagy kampánynak párhuzamosan akár 2-3 verzióját is futtatjuk és mérjük, hogy melyik teljesített a legjobban.

Implementálás – új megoldások

Ha a fentieket elvégeztük biztos a siker, jöhet a kapott eredményekre alapozott megvalósítás, újratervezés.